Campagneleider
nieuws van Loes 24-07-2017

Nieuws van Loes

Daar stonden we dan, aanvankelijk terughoudend voor onze eerste
Huis-aan-Huiscampagnedag deze periode.

Maar die schroom verdween al snel toen we met ons team merkten hoe leuk het is om in gesprek te gaan over onderwerpen die de Udenaren bezig houden.
Met de hasthag #nietschreeuwenmaarpraten gingen we in onze mooie jasjes op pad, aanbellend bij mensen met het doel om te luisteren over wat zij belangrijk vinden in de Udense politiek en wat zij graag veranderd zouden willen zien. En wat was het leerzaam. Veel Udenaren vinden duurzaamheid een belangrijk thema, maar ook veiligheid en verkeer kwamen regelmatig ter sprake. We hebben een aantal mooie gesprekken mogen voeren waar ook wij weer veel van op hebben gestoken. We geven hier dan ook heel binnenkort een vervolg aan, de kans dat je ons tegen gaat komen in de wijk zal na de vakantie alleen maar toenemen. We willen laten zien dat we een beweging zijn die met iedereen in gesprek gaat, door niet te schreeuwen maar te praten, door gedachten en standpunten uit te wisselen en ook door te luisteren. En daar zijn we nu ook in Uden mee begonnen!

Groetjes, Loes
Campagneleider Uden

Huis aan Huis actie Uden
Klaar voor de start voor de huis aan huis gesprekken.