Huis aan Huis
In gesprek met de Udenaren

Huis aan Huis

We gaan beginnen! 21 Maart 2018 doet GroenLinks Uden mee met de gemeenteraadsverkiezingen.

Maandag was het dan zover.
We hadden een bijeenkomst over de komende campagne
en over hoe we GroenLinks zichtbaar willen laten zijn in Uden,
maar vooral over hoe we daar de hulp van vrijwilligers hard nodig gaan hebben.

We laten ons niet alleen in verkiezingstijd zien. We willen laten blijken dat we ook buiten de verkiezingen om het gesprek aan willen gaan over de samenleving en de maatschappij. Zo willen we uiteindelijk echte verandering in gang zetten!
15 juli is de eerste dag dat we Huis-Aan-Huis gaan om het gesprek aan te gaan met de Udenaren over hoe zij de toekomst voor zich zien.
Dit zullen we met een groepje gaan doen en ook onder toeziend oog van één van onze sprekers van afgelopen maandag.
Het precieze tijdstip en de locatie waar we samen komen laten we nog weten aan de deelnemers. Lijkt het je leuk om mee te gaan? Dan ben je van harte welkom om je te melden bij onze vrijwilligerscoördinator, Niels van de Braak. Ook als je de bijeenkomst afgelopen maandag hebt gemist, kan je bij hem terecht voor meer informatie over de manieren waarop we je hulp als vrijwilliger kunnen gebruiken.

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik om iets moois op te gaan zetten in Uden en een GroenLinks geluid te gaan laten horen!
Want ook in Uden is het tijd voor verandering.

Tot snel!

Groetjes, Loes